Sõprade ring
Liitu Sõprade ringiga ja säästa! Vaata veel
Ma ei ole kõiki tellimuses olevaid tooteid kätte saanud. Mida teha?
Kaup võib Teieni jõuda erinevatest ladudest, ning sellega seoses jõuda kohale erinevatel aegadel. Seda, kas kaup toimetatakse kohale mitmes pakis, saate kontrollida oma kontol, tellimuse juurest või "Tellimuse informatsioon" sektsioonil K-rauta.ee veebilehel. Juhul, kui kaup pidi olema ühes pakis toimetatud, võtke meiega ühendust e-maili teel aadressil [email protected]  ning täpsustage oma tellimuse number.
Kas see vastus oli abistav?
Sinu tagasiside aitab meil tulevikus täpsemat infot tagada.
Ei leia oma küsimusele vastust?
Kui te ei leidnud KKK-st oma küsimusele vastust, saatke meile päring.
Kirjuta meile
Vastame tavaliselt küsimustele 1-2 päeva jooksul.
Helista meile
Klienditoe tööajad: E–L 8:00 – 20:00, P 9:00 - 18:00