Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Garantii ja tagastamine

Tagasikutsumine

MÄNGURI KÕRVAKLAPID: GENESIS RADON 200 MÜÜGILT KÕRVALDAMINE

Müügilt kõrvaldamise põhjused:
 
Kõrvapatjade plastmaterjal sisaldab liigselt bis(2-etüülheksüül)ftalaati (DEHP) (mõõdetud väärtus kuni 10,9 massiprotsenti). Toode ei vasta määruse 1907/2006/EÜ (REACH) nõuetele.
 
Kui ostsite MÄNGURI KÕRVAKLAPID: GENESIS RADON 200, on teil õigus need tagastada.
 
UAB Kesko Senukai Digital
Jogailos tn. 4, LT-01116 Vilnius, Leedu
 
Palun võtke ühendust e-posti teel klienditeenindusmeeskonnaga [email protected] või helistage telefonil  +372 6026 799.
 

Tühistamine

KÕRVAKLAPID: BLUESTAR JM36 UNIVERSAL SPORT IN-EAR MÜÜGILT KÕRVALDAMINE

 

 

 

Müügilt kõrvaldamise põhjused:
 
Kõrvaklappide pesas olev metall (joodis) sisaldab liiga palju pliid ja kaadmiumi (mõõdetud väärtused vastavalt kuni 87,8 % ja 4,7 % massist). Samuti sisaldab PCB kõlari metall (joodis) liiga palju pliid (mõõdetud väärtused kuni 14,9 % massist). Plii ja kaadmium kujutavad endast ohtu keskkonnale. Toode ei vasta Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivi 2011/65 / EL (RoHS) nõuetele.
 
Kui ostsite KÕRVAKLAPID: BLUESTAR JM36 UNIVERSAL SPORT IN-EAR WHITE, BLUESTAR JM36 UNIVERSAL SPORT IN-EAR BLACK, on teil õigus need tagastada.
 
UAB Kesko Senukai Digital
Jogailos tn. 4, LT-01116 Vilnius, Leedu
 
Palun võtke ühendust e -posti teel klienditeenindusmeeskonnaga [email protected] või helistage telefonil   +372 630 9700

 

Tagasikutsumine

UV-LED LAMP KÜÜNTELE: ESPERANZA ONYX EBN002 müügilt kõrvaldamine

 

 

 

Tagasikutsumise põhjused:
 
Toote toiteallika elektriisolatsioon ning primaar- ja saavutatava sekundaarmähise vaheline kaugus on ebapiisav, mistõttu toode ei vasta Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiivile 2014/35/EL.
 
Kui ostsite UV-LED lambi küüntele: ESPERANZA ONYX WHITE (mudel: ONYX EBN002W), ESPERANZA ONYX BLACK (mudel: ONYX EBN002), on teil õigus see tagastada.
 
UAB Kesko Senukai Digital
Jogailos tn. 4, LT-01116 Vilnius, Leedu
 
Palun võtke ühendust e -posti teel klienditeenindusmeeskonnaga [email protected] või helistage telefonil   +372 630 9700

 

Tagasikutsumine

Korpus: NZXT H1 müügilt kõrvaldamine

 
 
 
 
Tagasikutsumise põhjused:
 
Toote elektrilist trükkplaati kinnitavad kruvid võivad põhjustada lühise ja süttida, mistõttu toode ei vasta Euroopa Liidu direktiivis 2014/35/ES sätestatud olulistele elektriohutusnõuetele.
Kui ostsite korpuse: NZXT H1 must (mudel: CA-H16WR-B1-EU), NZXT H1 valge (mudel: CA-H16WR-W1-EU), on teil õigus see tagastada.
 
UAB Kesko Senukai Digital
Jogailos tn. 4, LT-01116 Vilnius, Leedu
 
Palun võtke ühendust klienditeenindusega [email protected] või helistage telefonil   +372 630 9700
 
 
 
 
 
 
 
 
Nutikellad: Forever KW-50 tagasikutsumine
Tagasikutsumise põhjused
Toode sisaldab rohkem pliid kui REACH nõuab. Aruande kohaselt on toote vedruvardal mõõdetud pliisisalduse väärtus 0,34%.
Kui ostsite kella: Forever KW-50, on teil õigus see tagastada.
Palun võtke ühendust klienditeenindusega e-posti aadressil [email protected] või helistage  +372 630 9700.
 
Tähtis info!
Esperanza õhuniisutaja Froggy mudeli EHA006 tagasikutsumine
 
Tagasikutsumise põhjus:
Toode on lastele atraktiivne. Liikuvad osad võivad elektrisüsteemi lapsele kättesaadavaks muuta. Kui laps tootega mängib, võib see elektrišokki põhjustada.
Toode ei vasta madalpinge direktiivile ja vastavale Euroopa standardile EN 60335.
Kui olete ostnud Esperanza Humidifier Froggy mudeli EHA006, on teil õigus seda tagastada. Palun võtke selleks ühendust klienditeenindusega e-mailil [email protected] või telefoni teel  +372 630 9700
 
Lepingust loobumine, Kvaliteetse kauba tagastamine:
 1. www.k-rauta.ee ostjal („Ostja“) on õigus ilma põhjust nimetamata 14 (neljateistkümne) päeva jooksul keelduda kaubast, kui seda ei ole kasutatud, rikutud või selle väljanägemine ei ole oluliselt muutunud, see tähendab, et kauba või selle pakendi väljanägemisele on tehtud ainult sellised muudatused, mis olid vajalikud saadud kaubaga tutvumiseks. Ostja peab kasutama seda õigust vastutustundlikult ja tagastama kauba korralikus originaalpakendis, samuti tagastama kõik kauba komplekti kuuluvad osad. Kauba tagastamise kulud peab katma Ostja. 
2. SMART NET lojaalsusprogrammis osaleja, kes osaleb Smart NET lojaalsusprogrammis, saab 365 päeva jooksul tagastada toote, millel ei ole aegumiskuupäeva, kui toode on kasutamata, on kahjustatud, toote pakend on originaal ja sellel on kahjustamata, välja arvatud kodutehnika , video- ja audiokaubad, infotehnoloogia kaubad, telefonid ja lambipirnid - SMART NET lojaalsusprogrammis osalejal on õigus need kaubad tagastada 30 päeva jooksul alates ostu sooritamise päevast. Lojaalsusprogrammis "SMART NET" osaleja peab tagastama kõik toote komplektsed osad koos tootega ning katma toote tagastamise kulud.
3. Kui Smart NET lojaalsusprogrammi raames ostetud tootel on aegumiskuupäev ja seda ei ole kasutatud, kahjustatud, toote pakend on originaalne ega ole kahjustatud, siis SMART NET püsikliendiprogrammis osaleja saab sellise toote tagastada, kui kõlblikkusaja lõppu on jäänud vähemalt 2/3 tähtaega (arvestades toote müügipäevast).
4. Teises ja kolmandas punktis toodud tagastusgarantii ei kehti mõõdetud kaupadele, mis on lõigatud, kaalutud, lõigatud või valmistatud vastavalt SMART NET lojaalsusprogrammis osaleja soovile (sellist kaupa saab tagastada ainult täispaketi olemasolul , rull), aga ka toiduained, tubakatooted , parfümeeria, kosmeetika ja tualetitarbed, telefonide täidised, loteriipiletid, raamatud, ajalehed ja ajakirjad, taimed, mänguasjad ja mängud (v.a spordi- ja kalastusvarustus).
5. Kauba tagastamisel vastutab Ostja kauba väärtuse vähenemise eest, kui see on tekkinud toimingute tõttu, mis ei olnud vajalikud kauba laadi, omaduste ja toimimise kindlaks tegemiseks.
6. Kaup tuleb tagastada k-rauta.ee Liimi teeninduskeskusesse, mille aadressi leiate siit. Toote tagastusankeet (PDF-vormingus; WORD-vormingus).
7. Pärast Kauba kättesaamist ja selle kvaliteedi hindamist tagastab Müüja Kauba eest kogu või osa raha eest hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul arvates Kauba lähetamise tõendi müüjale laekumise või kauba tagastamise kuupäevast. Kui tagastatakse vaid osa Kaubast, tagastatakse nende Kauba kohaletoimetamise kulud, kui on kohaldatud saatmistasu. Kui kauba tagastamiseks valiti müüja pakutust erinev viis, mis tõi kaasa ebaproportsionaalsed või suuremad kulutused, ei ole müüja kohustatud katma kauba tagastamise kulusid.
8. Ostja keeldub toote väärtust vähendamast, kui toode on kahjustatud, toode on kahjustatud, toode on kahjustatud, toode on kahjustatud, toode on kahjustatud, toode on kasutamata, toode ei ole autentne, toode on heas seisukorras, toode on heas korras, toode on sassis ja/või mitteoriginaalpakendis (ilma juhendite ja garantiitalongita, kui need tarniti koos Tootega), kingitusi, mis ei ole Ostja poolt ostetud, Ostja poolt koos Toote, Toote lisaseadmete või tarvikutega üle antud kahjustamata kingitused. Kliendil peab kaasas olema käibemaksuarve või kassakviitung või muu Müüjalt Toote ostu-müüki kinnitav dokument (näiteks: igasuguste kartellide väljavõte) ja tellimuse number. 
9. Tagastatava kauba komplektsuse eest vastutab Ostja. Kui kaup ei ole komplektne, siis Müüja tagastatavat kaupa vastu ei võta.
10. Ostja õigus tagastada e-poest ostetud kvaliteetset kaupa ei kehti:     
10.1. lepingutele, mille alusel valmistati kaup tarbija eritellimusel, mitte polnud valmistatud eelnevalt, ja mis valmistatakse, arvestades tarbija isiklikku valikut või juhtnööre, samuti kaubale, mis on kohandatud selgelt tarbija isiklikeks vajadusteks;
10.2. lepingutele, millega osteti kiiresti riknevat kaupa või kaupa, mille säilivusaeg on lühike;
10.3. lepingutele, millega osteti pakendatud kaupa, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud ja mida ei saa tagastada tervishoiu või hügieeni põhjustel;
10.4. Lepingutele, millega osteti kaupa, mis pärast kohale toimetamist segunevad oma iseloomu tõttu eraldamatult teiste esemetega;
10.5. lepingutele, millega osteti pakendatud video- või audiosalvestisi või pakendatud tarkvara, mis on pärast kohaletoomist pakendist välja võetud;
10.6. lepingutele ajalehtede, perioodiliste väljaannete või ajakirjade kohale toomiseks, välja arvatud väljaannete ettetellimise lepingutele.
11. Juriidilistele isikutele (ettevõtjatele) ei rakendata õigust keelduda internetilepingust 14 (neljateistkümne) päeva jooksul ilma põhjust nimetamata.

Kauba kvaliteet:     

12. Ostja poolt vastuvõetud ja Veebipoes esitatavate kaupade värvid võivad veidi erineda, kuna värvide eraldusvõime sõltub Ostja individuaalsetest arvutiomadustest. Samuti võivad Veebipoes esitletud Kauba piltidel olla Kauba lisatarvikud või komponendid, mis ei kuulu müüdavasse Tootepakendisse (Tootepakett on märgitud Tootekuulutuse rubriigis „Tooteinfo“). Toode loetakse pakutavale pakkumisele vastavaks, kui see vastab e-poes toodud näidisele, mudelile või kirjeldusele Müüja ei vastuta toodete sisu, nagu toimetamise, tõlkevigade või kauba kvaliteedi eest. raamatud, mille eest vastutab eranditult toote kirjastaja/tootja.
13. Kui kohale toimetatud kaup ei vasta kvaliteedinõuetele, peab ostja pöörduma k-rauta.ee Liimi teeninduskeskusesse, mille aadressi leiate siit. Pretensiooni esitamise ankeet (PDF-vormingus; WORD-vormingus).
14. Võimalik mittekvaliteetne Kaup esitatakse esmajärjekorras Müüja garantii ja tagastuste osakonnale (garantii ja tagastuste osakonna kontaktid leiate siit) ja alles siis, kui on tuvastatud, et Kaup ei ole kvaliteetne, täidetakse Ostja taotlus seoses mittekvaliteetse Kaubaga. 
15. Seadmed, mis antakse hooldus/remonditeenindusele, ei tohi sisaldada Ostja isikuandmeid, SIM kaarte. Ostja peab enne selle esitamist varundama garantiihoolduseks esitatud digitaalse mäluga seadmete andmed mõnes teises seadmes. 
16. Kauba tootja garantiikohustused kehtivad ainult sel juhul, kui ei ole rikutud kauba kasutustingimusi. Enne Kauba kasutamist peab Ostja tähelepanelikult läbi lugema kauba kasutusjuhendi, Enne Kauba kasutamist peab Ostja tähelepanelikult läbi lugema kauba kasutusjuhendi. 
17. Kaupu, mis on antud hooldus/remonditeenindusesse, kuid millele ei ole järele tuldud garantiiteenindusse ja (või) Müüja juurde, säilitatakse 3 (kolm) kuud. Seda tähtaega hakatakse lugema esimese teate edastamisest Ostjale tema nimetatud kontaktandmetel (telefoni teel, e-postiga jne) selle kohta, et Ostja võib hooldus/remonditeenindusesse oma kaubale järele tulla. Kui nimetatud tähtaja jooksul Ostja kaubale järele ei lähe, on müüjal õigus kaupa mitte säilitada; Kaup tuleb utiliseerida. Sellisel juhul ei vastuta Müüja tema kätte jäetud kaubas oleva Ostja teabe eest ja muu sellise hävitamise tõttu Ostjale tekkinud kahju eest.
18. Kui Ostja on soetanud mittekvaliteetse kauba või teenuse, siis  ei piira Müüja antud kvaliteedigarantii ostja (tarbija) õigusaktidega sätestatud õigusi. Vaidlused kauba kvaliteedi, tagastamise ja muude ostu-müügi tingimuste kohta lahendatakse ostu-müügi reeglites sätestatud korras ja tuginedes siseriiklikele õigusaktidele. 
19. Kõigile Teie küsimustele vastame meeleldi e-posti aadressil [email protected] ja telefonil +372 6309700.
20. Ostja ja Müüja vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Müüja on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil [email protected]). Täpsemat infot vaidluste lahendamise kohta leiate: www.komisjon.ee.    
21. Lisaks eeltoodule on Ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr.   

Praak- või mittetäielikult komplekteeritud kaubad

22. Ostja, kes soovib esitada kaebuse praak- või mittetäielikult komplekteeritud kauba kohta, võib seda teha kas k-rauta.ee Liimi teeninduskeskuses kaupade tagastamise osakonnas või e-kirjaga aadressil [email protected].  
23. Kaebuse esitamisel peab ostja esitama järgmise teabe:
23.1. Kauba tellimuse numbri;
23.2. Esitama/nimetama Kauba defekti, rikke tunnused või puuduoleva osa;.
23.3. Esitama teised tõendid (näiteks Kauba foto, defekti koha foto (kui see on mehaaniline vigastus ja seda on võimalik pildistada), Kauba tootepakendi foto, muu.
  1. Kaebuse esitamisel on ostja kohustatud nimetama, milline oleks tema soov pretensiooni lahendamiseks:
24.1. Praakkaup palutakse asendada kvaliteetse kaubaga; 
24.2. Mittetäielikult komplekteeritud kaup palutakse täiendada komplektist puudu olevate osadega;
24.3. Palutakse kaubale kohaldada allahindlust, st vähendada vastavalt Kauba hinda;
24.4. Palutakse tagastada tasutud raha.
25. Vastus Ostja pretensioonile esitatakse Ostjale 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates Ostja apellatsiooni kättesaamise päevast. Raha tagastamise korral tagastab Müüja Ostjale Kauba eest raha ja selle kohaletoimetamise kulud. Kui tagastatakse ainult osa Kaubast, tagastatakse kohaletoimetamise kulud ainult juhul, kui ülejäänud sama tellimuse Kaubale, ainult ostes, kohaldataks madalamat määra kui Kauba ostmisel koos tagastatava Kaubaga ja ainult mahus, mis on võrdne eelnimetatud määrade erinevusega. Toote tagastamise kulud peab kandma Ostja. 

Kahjustatud saadetis

26. Koju kohale toimetatud saadetise kvaliteeti kontrollige kulleri juuresolekul. Kui märkasite, et pakend on vigastatud:
26.1. teavitage sellest kauba kohale toonud kullerit;
26.2. märkige saadetise saatedokumenti, et pakend on vigastatud, ja täitke koos kulleriga Pakendi vigastuste (kontrollimise) akt;
26.3. kontrollige pakendis olevaid kaupu ja kui need on vigastatud, siis fikseerige vigastused fotodel. Fotod on vajalikud kauba tagastamise protseduuri täitmiseks;
26.4. kui pakend ei ole vigastatud, siis ei ole vaja kulleri juuresolekul kaupa kontrollida. Kui võtate saadetise vastu ja allkirjastate dokumendid, siis loetakse, et saadetis on kohale toimetatud korrektsena.

Remonttööde ja tagastamise tingimused

27. Tootja ega UAB Kesko Senukai Digital ei vastuta programmide, andmete ega salvestatud teisaldatava meediumi kahjustuste või kaotsimineku eest. Kõvaketta vahetuse korral taastatakse garantiikorras ainult kõvakettal algselt olnud tarkvara ning seda juhul, kui klient esitab arvutiga kaasas olnud originaalmeedia ja litsentsid.
28. Kui seadme rike on tekkinud vedeliku või võõrkeha sattumisel seadmesse või mehhaanilise vigastuse tagajärjel, kaotab tootjagarantii kehtivuse.
29. Klient kohustub seadme ära viima kolme kuu jooksul peale seda kui UAB Kesko Senukai Digital on klienti teavitanud töö valmimisest. Selle tähtaja ületamisel on UAB Penktoji projekto bendrovė-il õigus võõrandada seadme tehtud töö, kulutatud varuosade ja hoiukulude katteks või toode utiliseerida.