Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Pikendatud garantii

Mis liiki kindlustusega on tegemist?

Pikendatud garantii on vabatahtlik kindlustus. Pikendatud garantiiga kindlustame Teie ostetud eseme tootmisdefekti ilmnemise korral pikendatud garantii kindlustuse perioodil. 
 
Ostetud toodetele kehtib alates ostu kuupäevast 2-aastane pretensiooni esitamise õigus. Lisaks pakuvad osad tootjad ka tootja poolset garantiid. Mõlemal juhul võib perioodi lõppemisel seadmega tekkida mured ning põhjustada soovimatuid kulusid ja ebameeldivust. Meie pakume Teile lahenduseks pikendatud garantii teenust!
 
Pikendatud garantii võimaldab:
  • TASUTA ülevaatust;
  • TASUTA meistri külastus (mahuka või sisseehitatud toote puhul);
  • TASUTA transport Eesti piires teenindusse ja tagasi (üle 10 kg toote puhul);
  • TASUTA toote parandust (piiramatu arvu kordi);
  • TOOTE ASENDUS, kui remont ei ole võimalik.
Pikendatud garantii hakkab kehtima pärast 2-aastast pretensiooni esitamise õiguse perioodi lõppu või pärast tootjapoolse garantii kehtivusaja lõppu, juhul kui see on pikem kui 2 aastat. Pikendatud garantii teenus kestab vastavalt valitud perioodile. Pikendatud garantii valimisel on teil võimalus valida mitmete erinevate pikendatud garantiiaegade vahel ja kahe remondiplaani vahel.
 
Pikendatud garantii (Remondiplaan) – tasuta ostetud seadme remont. Juhul, kui toote remont on võimatu või remont ei ole otstarbekas, asendab teenuse pakkuja teise samasuguse või analoogse parameetritega kuid mitte halvema toote vastu.
 
Pikendatud garantii ( Remondiplaan) toimib järgneva näite põhjal:
 
+3 aastat remondiplaan annab juurde 3 aastat garantiid (ehk siis kui tootjapoolne garantii tootele on 2 aastat, koos garantiipikendusega on garantiiaeg 5 aastat). Ehk siis kolm aastat pärast tavalise tootjapoolse garantiiaja lõppu, teostatakse tootel remont (tootjapoolse defekti korral, esmalt tehakse diagnostika volitatud tootjapoolses servises) ning ta tehakse korda. Kui remont ei õnnestu või ei ole otstarbekas, vahetab teenuse pakkuja toote välja (kas sama mudeli või siis hinna ja omaduste poolest samaväärse või parema mudeli vastu, olenevalt kas katki läinud mudeli seeria on veel tootmises või mitte).
 
Pikendatud garantii (Asendusplaan) – tootel teostatakse diagnostika ning kui tegu on tootjapoolse defektiga, vahetab teenuse pakkuja toote välja (kas sama mudeli või siis hinna ja omaduste poolest samaväärse või parema mudeli vastu, olenevalt kas katki läinud mudeli seeria on veel tootmises või mitte).
 
Pikendatud garantii (Asendusplaan) toimib järgneva näite põhjal:
 
+3 aastat asenduskava annab juurde 3 aastat garantiid (ehk siis kui tootjapoolne garantii tootele on 2 aastat, koos garantiipikendusega on garantiiaeg 5 aastat). Ehk siis kolm aastat pärast tavalise tootjapoolse garantiiaja lõppu, teostatakse tootel diagnostika ning kui tegu on tootjapoolse defektiga, vahetab teenuse pakkuja toote välja (kas sama mudeli või siis hinna ja omaduste poolest samaväärse või parema mudeli vastu, olenevalt kas katki läinud mudeli seeria on veel tootmises või mitte).
 
*Teenus on saadaval eraisikutele.
 
*Garantii pikendamine on võimalik toodetele, mille hind on üle 29 €.
 
Kui juhtub õnnetus või ilmneb tootmisdefekt, esimesel võimalusel tuleb teavitada juhtunust:
  • telefonil +372 519 97 752 või e-posti teel: [email protected];
  • Täita kindlustusvõtja juhiseid;
  • Esitage kindlustusvõtjale sündmuse asjaolud, pikendatud garantii kindlustuse ostmist kinnitav kindlustussertifikaat ning ostu soetamisdokumendid.
Teenust saate osta toote ostupäevast 30 päeva jooksul K-rauta kauplustes.
 
Loe rohkem SIIT.