Sõprade ring
Liitu Sõprade ringiga ja säästa! Vaata veel

TÄHTIS INFORMATSIOON


KAUPLUSED
 
Kauplustes on avatud välimüük, drive-in kaubahoov ja müügipunkt. 
  • Müügipunkt asub kaupluse sissepääsul ja sealt on võimalik osta kaupluse müügisaalis asuvaid tooteid. Müügipunkti töötaja toob soovitud tooted kaupluse müügisaalist müügipunkti. 
  • Välimüük toimub kaupluse õuealal. Tootevalikus on hooajalised aiakaubad ja enimmüüdavad tooted. 
  • Drive-in kaubahoovist saab osta kõik vajaliku ehituseks ja vajadusel toob teenindaja ka soovitud tooted kaupluse müügisaalist. 
  • Kaupluste lahtiolekuajad leiate SIIT ja kohapeal on võimalik tasuda nii sularahas kui kaardiga. 
Lisaks on võimalik esitada tellimus K-rauta kaupluste tellimiskeskusele. Rohkem infot allpool.

E-pood
  • E-poest tellimisel kehtivad e-poe tarnetingimused. Rohkem infot SIIT
  • Valitud toote saadavus ja eeldatav tarneaeg on märgitud toote ja tellimuse tarneviiside juurde. 
  • Valides tarneviisiks kättesaamine väljastuspunktist, toimetatakse kaup valitud väljastuspunkti toote kõrval märgitud ajavahemikus. Kui tellimus on väljastamiseks valmis, teavitame teid e-posti ning SMSi teel.
  • Hetkel esinevad tarneaja viivitused COVID-19 tõttu ja eeldatav tarneaeg võib osutuda pikemaks. 
  • E-poe tellimuste väljastamine kaupluses toimub tavapärastel e-poe väljastuse tööaegadel. Juhime tähelepanu Tondi K-rauta e-poe väljastuse tööaeg erineb kaupluse tööajast. Lahtiolekuajad leiate SIIT
  • Kliendid saavad e-poest tellitud tooteid tagastada endiselt E-P või kulleriga aadressile: Liimi 6/1, 10621 Tallinn. Rohkem informatsiooni leiate SIIT

TELLIMISKESKUS

Alates 11.03.21 võtab Tellimiskeskus tellimusi vastu: E-R 8-18, L-P 9-17 
Telefon: 669 4444 
Email: [email protected]

 
Kuidas tellida Tellimiskeskusest?
  1. Valige kaup välja veebilehel: www.k-rauta.ee.
  2. Kontrollige saadavust kauplustes valides menüüst „Saadaval kauplustes“ või valitud toote juures „Soeta lähimast kauplusest“. 
  3. Esitage ostusoov tellimiskeskusele telefoni või e-maili teel, või vormistage ost läbi K-rauta e-poe.
  4. Kui kaup on kaupluses komplekteeritud, saadetakse teile SMS.
  5. Ootame teid kaubale järgi.
Tellimiskeskuse makseviisid
  • Tasumine kauba kättesaamisel kaupluses  (nii pangakaardiga kui sularahas)
Pange tähele!
  • Esitades tellimuse telefoni teel, kirjutage veebilehelt üles kauba nimetus ja tootekood, see lihtsustab oluliselt tellimuse vastuvõtmist. Telefoni brauserist näete tootekoodi lisades toote ostukorvi, arvutis ja mobiilirakenduses tootenimetuse all. 
  • Tellimisel on kohustuslik anda oma mobiiltelefoni number, seda ka siis, kui tellite e-maili teel.
  • Tellimiskeskuse kaudu ei saa vormistada käibemaksuvaba müüki (Global Blue teenust ega kauba deklareerimiseks teises EL-i liikmeriigis).
  • Kauplustel on erinevad lahtioleku ajad! Kontrollige enne kaubale järgi minekut lahtiolekuaegasid. 
Tellimiskeskuse kauba väljastamine  
  • Kauba väljastamine toimub kaupluse lahtiolekuaegadel. Lahtiolekuajad leiate SIIT
  • Kaubad komplekteeritakse 3 tunni jooksul (kaupluse lahtioleku ajal) tellimuse lõplikust vormistamisest. Erandiks on e-poe tellimused kus valitud toote saadavus ja eeldatav tarneaeg on märgitud toote ja tellimuse juurde.
  • Komplekteeritud  tellimuse kohta saadetakse teile SMS-teavitus. 
  • Kauba kättesaamiseks näidake kaupluse väljastuspunktis SMS-i või esitage teie tellimuse number. 
  • Komplekteeritud kaupa hoitakse teie jaoks kuni 3 päeva tellimuse esitamisest või kokkulepitud kättesaamise päevast. Kokkuleppel saab hoiuaega pikendada.
  • Veoteenust K-rauta nädalavahetustel ei paku, erandiks on e-poest tellitud kaubad, millel on tarneviisiks valitud kuller.
Tellimiskeskuse soodustused

Esitades tellimuse tellimiskeskuses kehtivad kaupluste hinnad ja kampaaniad. Kauplustes kehtivad püsikliendi soodustused Lemmikkaardi klientidele ja e-poes Sõprade ringi liikmetele. 
 
Täpsem ülevaade K-rauta kaupluste pakkumistest:
  • Lemmikkaardi pakkumised leiate SIIT 
  • Kliendilehe SIIT.
 
Lemmikkaardi soodustuste saamiseks tuleb koos tellimusega esitada oma isikukood või kliendikaardi number. Soodushinnad kehtivad juhul kui tellimus esitatakse ja tasutakse kampaaniaperioodil. 
 
Tellimiskeskuse muud tingimused
  • Tellimustel ei ole miinimumsummat. 
  • Võtame vastu tellimusi ainult täispakendi kogustele, erandiks on mõõdetavad tooted ja kaalukaubad.

LISAINFO 
 
Koroonaviiruse leviku tõkestamiseks kehtestatud piirangute tõttu:
  • Müüme ja väljastame kaupu alates 11.03.21 ainult kaupluse õuealal, müügisaal on suletud. Kaupluste lahtiolekuajad leiate SIIT 
  • Oleme peatanud alates 01.03.21 kampaania K,L,P “Kogu tavahinnaga kaup -30%”. Kehtivad pikaajalised allahindlused tootegruppide lõikes.
  • Seoses piirangutega ei ole muudatusi kauplusest ostetud toodete tagastamisel. Kauplustest ostetud toodete tagastamisel kehtivad tingimused leiate SIIT. Kliendid, kelle ostudele kehtib 365 ostutagastus soovitame kauplusesse pöörduda peale piirangute lõppu. Tagastamise soovi korral palume pöörduda kaupluse sissepääsus asuvasse kassasse. Töötaja kontrollib välisel vaatlusel kaupa (kasutamata, kahjustamata) ja ostu tõendava dokumendi olemasolu. Seejärel otsustab, kas ja kuidas tagasiost vormistada.
  • Oleme osaliselt peatanud kauplustes pakutavate teenuste pakkumise. Peamised teenused haagise rent, transport, tisleri teenused Tondi K-rautas ja tööriistarent Haabersti kaupluses on saadaval. Rohkem infot leiate SIIT
  • Kauplustes on võimalik teostada värvide toonimist. Kõige kiiremaks teenindamiseks palume edastada soovitud värvi kood tellimiskeskusele või tellimispunkti töötajale. Kohapeal on võimalik sobiv toon välja valida ka värvikaardilt. Rohkem infot leiate SIIT
Klientide ja töötajate tervise huvides kehtivad järgmised meetmed:
  • Maski kandmine kaupluses on kohustuslik! Maskikandmise eiramisel on kaupluse töötajal või turvatöötajal õigus paluda kliendil hoonest lahkuda. Maski ei pea kandma alla 12-aastased lapsed. Inimesed, kellel maski kandmine on meditsiiniliselt vastunäidustatud, palume kanda visiiri.
  • Kauplustes võib samal ajal viibida piiratud arv kliente. Maksimaalne lubatud klientide arv märgitud kaupluses.  
  • Palume kauplust mitte külastada haigusnähtudega ja desinfitseerida käsi nii kauplusesse tulles kui lahkudes. Kaupluse külastajatele on kaupluses desinfitseerimisvahend.
  • Kehtib 2+2 reegel. Palume kauplust külastada üksi või kahekesi ja hoida kaupluses teiste inimestega vähemalt kahe meetrist distantsi. Võimalusel lapsi ja teisi pere liikmeid mitte kaasa võtta. 
K-rauta jätab endale õiguse tingimusi muuta, teavitades sellest kliente kodulehel. 
 
Küsimuste või murede korral palume võtta ühendust klienditeenindusega. Täname mõistva suhtumise eest ja hoiame üksteist!