Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

Objektiiv Fujifilm XC 16-50mm f/3.5-5.6 OIS II Silver, 195 g


Vabandame, antud toode pole hetkel saadaval. Kuvame teisi selle tootegrupi tooteid - loodame, et leiad sarnase toote.

Võid jätkata ostlemist, naastes avalehele või kasutades otsingut.
Tooteinfo

Toote omadused

Toote tüüp Objektiivid
Kaubamärk Fujifilm
Seeria Fujifilm Fujinon
Mudel XC 16-50mm f/3.5-5.6 OIS II Silver
Kaal 195 g
Ava osade arv 7
Minimaalne teravustamiskaugus
Minimaalne lubatud fokusseerimise kaugus.
60 cm
Läätsed/objektiivi osad 12 / 10
Fookuse kaugus
Peamised objektiivide profiilid: standartne-, tele-, lainurk-, kalasilm- ja makroobjektiiv. Standardsel läätsel on vaatenurk analoogne inimese silma omaga (50 kraadi). Teleobjektiiviga võib näha asju lähemalt kui inimese silmaga. Lainuk objektiivid on väga laia vaatenurgaga, väga väikse kujutise moonutamisega ja suure teravussügavusega. Kalasilma läätsedel on väga lai vaatenurk (180 kraadi), aga suure kujutise moonutamise tõttu on nende kasutus piiratud. Objekt, mis on pildistatud makroobjektiiviga, näeb kujutisel alati välja nagu elus või suurem.
1.6 - 5 cm
Filtri diameeter 5.8 cm
Garantii 24 kuud
Ühilduvad tootjad Fujifilm
Täiendav info Värv: hõbe
FUJIFILM FUJINON XC 16-50mm F3.5-5.6 OIS II (Silver) Compact standard zoom The perfect standard zoom "XC16-50mm F3.5-5.6 OIS II", which employs 12 all-glass elements in 10 groups, including 3 aspherical lens elements and 1 ED lens element. The lens uses seven rounded diaphragm blades to enable fine 1/3-step (17 steps in total) exposure control. Its lightweight focusing lens and high-precision motor achieve quick and silent autofocusing, while the minimum working distance of 15cm enables macro photography. The optical image stabilization function reduces camera shake in still images and videos taken hand-held.
Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas nägid vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid