Sõprade ring
Liitu Sõprade ringiga ja säästa! Vaata veel
-25% koodiga
Laos
Ainult veebis

Tualettvesi Marc Jacobs Daisy Love Eau So Sweet, 100 ml EDT

Tootekood: 624014

94,98 / tk
Toote hind e-poes võib erineda toote hinnast kaupluses. "Ainult veebis" märgistusega tooteid ei müüda kauplustes.
-25%
Kasutage sooduskoodi BEAUTY ja saate 25% allahindlust. Koodi kasutamise teave
Sooduskood kehtib kuni 2021-06-30
+

Kulleriga kättetoimetamine

Tarne valitud aadressile on tasuta*. Kohaletoimetamine esmaspäeval, 28. juuni

Kohaletoimetamise summa alates 3,99 €*. Eeldatav tarne esmaspäeval, 28. juuni. Võimalikud tarneaja viivitused COVID-19 tõttu.

* Tarne hinna arvutatamisel arvestatakse nii teenustasu kui toote kaalu: 0.10 kg

Kättesaamine väljastuspunktist pole võimalik

Kohaletoimetamine pakiautomaati

Tarne pakiautomaati 1,89 €*. Kauba kohaletoimetamine eeldatavalt esmaspäeval, 28. juuni . Võimalikud tarneaja viivitused COVID-19 tõttu

Tooteinfo

Toote omadused

Toote tüüp
Lõhnaõli tüüp tähistab selle kasutuseesmärki, hooaega, kavatsust või keskkonda, kus plaanitakse kasutada antud lõhnali. See võimaldab valida sobiva lõhnaõli igale maitsele.
Parfüümid
Kaubamärk Marc Jacobs
Kontsentratsioon
Kontsentratsioon tähistab lõhnaõlide tugevust ja püsivust. • EDT'l või tualettveel võib olla nii naiste, kui ka meeste aroom, olla keskmise või kõrge püsivusega. • EDP või parfüümvesi on naiste aroom, mida iseloomustab suurem lõhna tugevus ja suurem püsivus.
Tualettvesi (EDT)
Parfüüm on mõeldud Naistele
Maht
Kogus tähistab kauba suurust milliliitrites.
100 ml
Lõhnarühm Lillede
Tootekirjeldus inglise keeles:



Daisy Love Eau So Sweet Marc Jacobs captures the sweetness of living in the moment.

A modern sheer floral twist to a sweet gourmand, Daisy Love Eau So Sweet blends the addictive and irresistible spirit of Daisy Love with an unexpected airy freshness. The newest Daisy fragrance is spirited and spontaneous, immersed in the sweetness of the moment.

The top opens with sparkling white raspberry that blends with crisp bergamot and crystallized cloudberries. A floral heart reveals itself through daisy tree petals and jasmine milk. Sugar musk and white iris woods deepen the base while maintaining a sweet and fresh finish. Perfumer of the composition is Alberto Morillas.

Top: white raspberry, bergamot, crystallized cloudberries
Heart: daisy tree petals, jasmine milk
Base: sugar musk, white iris woods

Shot entirely on film by celebrated fashion photographer Alasdair McLellan, the new Daisy Love Eau So Sweet print advertising campaign starring supermodel and Daisy muse Kaia Gerber is the playful next chapter of the Daisy love story.

Set on a California beach, the imagery features Kaia and supporting models Aube Jolicouer and Faith Lynch sharing a sweet moment under a dreamy sky.

The new advertising images celebrate the core daisy values of sisterhood, optimism, and a youthful spirit.

The Daisy Love Eau So Sweet bottle is a softer, ultra-feminine reinterpretation of the original Daisy Love flacon. The playful design is inspired by the sweet olfactive composition of the new fragrance and millennial pink hues. The cap features a single oversized daisy flower with a gold center accent and lustrous sheer pink petals that bend to the touch. For a sugar-coated look, the clear glass base has been reimagined with a delicate frost that allows the light pink juice to shine through. Complementary to the bottle, the outer packaging is crafted in a glossy light pink finish and features the iconic daisy flower debossed in a pearlized white hue that wraps the front face of the carton.

Bottle designer: Marc Jacobs in collaboration with Coty

The fragrance is available as a 30ml, 50ml and 100ml Eau de Toilette.

Daisy Love Eau So Sweet was launched in 2019.

Toote tegelik värvus võib erineda piltidel kujutatavast ning pilt on illustratiivne. Toote kirjeldus on üldise iseloomuga ning seal ei pruugi olla välja toodud kõik omadused. E-poe hinnad võivad erineda kauplustes ja teeninduspunktides kehtivatest hindadest. Kampaaniad e-poes võivad erineda jaekaubanduse kampaaniatest. Kampaaniatoodete kogused on piiratud ning jaekaubanduse laojäägid ja e-poe olevad kaubad ei pruugi kokku langeda, seetõttu võib eeldatav tarneaeg tellimuse vormistamisel näidatust erineda. Kui mõnda toodet tellimuse täitmise hetkel laos ei ole, teavitatakse Ostjat sellest eraldi esimesel võimalusel.

Kas olete näinud vigu tootekirjelduses või piltide galeriis? Teavita meid