Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

SMART NET lojaalsusprogrammi tingimused

SMART NET lojaalsusprogrammi tingimused
 
I. Kasutatud mõisted ja definitsioonid
1.    Vorm – elektroonne registreerimisvorm, mis täidetakse E-poes, et saada Programmis osalejaks; kui elektroonset vormi ei ole võimalik täita, täidetakse erandjuhul pabervorm.
2.    Isikuandmed – neis Reeglites kirjeldatud Programmis osaleja isikuandmed.
3.    Ettevõte - UAB Kesko Senukai Digital, aadress Kareivių Str. 11B, Vilnius, juriidilise isiku kood 303686899.
4.    E-pood – veebipood, mis asub veebiaadressil www.k-rauta.ee ning selle mobiilirakendus.
5.    Programmipartnerid on ettevõtted, mis rakendavad ettevõtte UAB Kesko Senukai Digital SMART NET lojaalsusprogammi oma müügipunktides.
6.    Programm – Ettevõttele kuuluv SMART NET lojaalsusprogramm, mille eesmärgiks on pakkuda klientidele lisaväärtust vastavalt neis Reeglites sätestatud tingimustele.
7.    Programmis osaleja on isik, kes on Programmiga liitunud ja kellel on SMART NET kaart.
8.    Programmi pakkumised on allahindlused, müügikampaaniad, kingitused, kupongid ja muud pakkumised, mida Programmis osalejale pakutakse Programmi kontol, Programmipartnerite kauplemispunktides, telefoni, e-posti, sotsiaalvõrgustike ja platvormide kaudu kasutaja kontolt ja/või muudel viisidel ning muu reklaaminfo või materjal, mida Programmis osalejale pakutakse, aga ka pakutud kaupade ja teenuste, Ettevõtte kauplemispunktide ja Partnerite kohta arvamuse küsimine, erinevad mängud, loteriid, mis on korraldatud spetsiaalselt lojaalsusprogrammi osaliste jaoks, kolmandate isikute müügikampaaniad, allahindlused ja muud vaid Lojaalsusprogrammi osalistele rakenduvad hüved, kutsed osaleda mängudes, loteriides, küsitlustes, toodete ja teenuste hindamises, arvamusküsitlustes jne. Ettevõte määratleb, muudab või tühistab nimekirja kohtadest, kus lojaalsusprogrammi allahindlusi rakendatakse omal äranägemisel ning annab sellest teada avalikult kättesaadaval viisil.
9.    Personaalsed pakkumised on SMART NET Programmi poolt Programmis osalejatele tehtud personaalsed pakkumised, mis põhinevad Programmis osaleja tegevusel (ostud, SMART NET punktid või eurod ning sirvimisajalugu) ning esitatud andmetel (vormil esitatud andmed, Programmi konto seaded, küsitlused jne).
10.    Programmi konto on Programmis osaleja poolt Ettevõtte E-poes registreeritud konto, kus Programmis osalejatele antakse infot Programmi kohta ning kuhu kogutakse infot Programmis osaleja osalemise kohta.
11.    SMART NET euro on kumulatiivne allahindlus, mida Programmis osalejad koguvad oma SMART NET kaardiga spetsiaalsele kontole, kui sooritavad oste E-poes ning lojaalsusprogrammi rakendavates füüsilistes poodides ning millega saab maksta ostetud kaupade eest E-poes või lojaalsusprogrammi rakendavates füüsilistes poodides.
12.  SMART NET punktid on Programmi kumulatiivne tulu, mida Programmis osalejad koguvad oma SMART NET kaardiga spetsiaalsele kontole, kui sooritavad oste E-poes ning lojaalsusprogrammi rakendavates füüsilistes poodides, samuti kui osalevad lojaalsusprogrammi tegevustes, erinevates loteriides, mängudes või mõnikord ka erinevatel puhkustel. Kogutud SMART NET punktid konverteeritakse automaatselt SMART NET eurodeks. 1 SMART NET punkt võrdub 1 SMART NET eurosendiga.
13.    SMART NET kaart on digitaalne või füüsiline (plastik) SMART NET lojaalsusprogrammi kaart või Eesti Vabariigi ID-kaart.
14.    Reeglid on selle SMART NET lojaalsusprogrammi reeglid.
 
II.    Üldsätted
 
15.    Reeglid määratlevad Programmis osalejaks olemise üldtingimused. Reeglite poolt reguleerimata või osaliselt reguleeritud suhteid reguleerivad muud avalikult kättesaadavad Ettevõtte ja Programmipartnerite sisedokumendid ning Eesti Vabariigi õigusaktid.
16.    Programmi rakendatakse, et:
16.1.    pakkuda Programmis osalejatele lisaväärtust;
16.2. anda Programmis osalejatele võimalus Programmi pakkumisi kasutada;
16.3. Programmis osalejaid ning nende vajadusi paremini tundma õppida;
16.4. arendada Ettevõtte tegevust E-poes, keskendudes Programmis osalejate vajadustele;
16.5.    meelitada ligi ning säilitada klientidena Programmis osalejaid ning premeerida neid lojaalsuse eest.
17.    Ettevõttel on õigus Reegleid osaliselt või täielikult igal hetkel muuta ning Programmi rakendamine peatada või lõpetada, teavitades Programmis osalejaid sellest avalikult või teatavatel juhtudel e-maili teel 10 (kümme) kalendripäeva ette.
 
III.    Programmis osalejaks saamine
 
18.    Programmis saavad osaleda vähemalt 14- (neljateist-) aastased isikud.
19.    Programmis osalejaks saamiseks peab isik end E-poes Programmi kasutajaks registreerima (erandjuhul täitma Programmi vormi paberil) ja/või ostma lojaalsusprogrammi plastkaardi.
20.    Programmis osaleja saab kasutada kõiki lojaalsusprogrammi hüvesid ainult aktiivse SMART NET kaardiga. Lojaalsusprogrammiga liituda kavatsevale inimesele võib pakkuda ühekordset allahindlust ostetud kaupadelt vastavalt lojaalsusprogrammi tingimustele, kuni tema SMART NET lojaalsuskaart aktiveeritakse, kuid sellisel juhul ei rakendu ükski muu lojaalsusprogrammi hüve.
21.    Et programmiga liituda ja/või oma füüsiline SMART NET kaart aktiveerida, peab isik täitma E-poes Vormi (erandjuhul Programmi vormi paberkandjal) ning registreerumisel kinnitama, et on tutvunud Reeglitega ja nõustub neist kinni pidama. E-poes registreerumine loetakse lõpetatuks, kui isik saab Ettevõtte poolt saadetud Programmiga liitumist kinnitava e-maili.
22.    Programmis osaleja peab alles hoidma Programmi kontole sisse logimise andmed ega tohi andmeid avaldada volitamata kolmandatele isikutele. Programmis osaleja peab hoidma oma SMART NET kaarti turvaliselt ega tohi seda edasi anda kolmandatele isikutele.
23.    Programmis osaleja võtab täieliku vastutuse seoses Programmi konto, SMART NET kaardi ja andmete ebaõige või ebaseadusliku kasutamisega, sh juhtudel, kui Programmi kontot või SMART NET kaarti kasutatakse kolmandate isikute poolt, kui osaleja ei järginud Reeglite punkte 22 ja 27.
24.    Programmis osaleja kohustub andma täpseid, korrektseid ja täielikke isikuandmeid. Isik ei saa Programmis osaleda, kui ta ei täida vormil kohustuslikke välju. Kui esitatud andmed muutuvad, peab Programmis osaleja Ettevõtet sellest teavitama ning uuendama muutunud isikuandmed Programmi kontol või kirjutades Ettevõttele e-posti aadressil [email protected]
25.    Füüsiline SMART NET kaart väljastatakse üksnes ühekordse SMART NET füüsilise kaardi väljastamise tasu vastu, kui see kaardi väljastamise ajal kehtib. Kahjustatud või kulunud kaart vahetatakse uue vastu tasuta. Pärast füüsilise SMART NET kaardi väljavahetamist kantakse kogunenud SMART NET punktid pärast kaardi registreerimist Programmi kontol uuele SMART NET kaardile.
26.    SMART NET kaart kehtib tähtajatult.
27.    Kaardi omanik saab varastatud või kaotatud SMART NET kaardi blokeerida Programmi kontole sisse logides või teavitades sellest Ettevõtet e-posti aadressil [email protected]  või telefoninumbril +372 630 9700. Kui SMART NET kaardi omanik ei blokeeri SMART NET kaarti, siis võtab Programmis osaleja vastutuse selle ebaseadusliku kasutamise eest, sh kogunenud SMART NET punktide ja eurode kasutamise eest. Varastatud või kaotatud SMART NET kaart blokeeritakse 24 tunni jooksul teatise kättesaamisest.
28.    Programmis osalejal saab korraga olla vaid üks SMART NET kaart.
 
IV.    Programmi soodustused
 
29.    Programmis osalejaks saamisega omandab isik õiguse saada Programmi kaudu regulaarselt lisasoodustusi, mida pakutakse Programmis osalejatele erinevatel perioodidel.
30.    Programmis osalejatele pakutavad soodustused võivad hõlmata järgnevat:
30.1. võimalus osta tooteid soodsama hinnaga E-poest või füüsilistest poodidest, kus Partnerid Programmi rakendavad;
30.2. võimalus kasutada tasuta kättetoimetamise eripakkumisi;
30.3. võimalus saada allahindluskuponge toodete ostmiseks E-poest või füüsilistest poodidest, kus Partnerid Programmi rakendavad;
30.4. võimalus tagastada kasutamata, kahjustamata ja kõlblikkusajata kaupu 365 päeva jooksul ostu sooritamise kuupäevast, v.a juhul, kui tegemist on kodutehnika, video- ja audiotoodete, IT-toodete, telefonide või lampidega – neid tooteid on Programmis osalejatel võimalik tagastada 30 päeva jooksul toote soetamise päevast;
30.5. võimalus tagastada kasutamata ja kahjustamata tooteid, millel on säilivusaeg, kui vähemalt 2/3 säilivusajast on alles jäänud (arvestades toote müügikuupäevast);
30.6. tagastamisvõimalus (punktid 30.4 ja 30.5) ei laiene kaupadele, mida on vastavalt Programmis osaleja tellimusele lõigatud, välja kaalutud või valmistatud (selliseid tooteid saab tagastada vaid juhul, kui pakend on avamata ja kahjustamata); toiduainetele, tubakatoodetele, parfüümidele, kosmeetikatoodete või hügieeniahenditele, telefoniaksessuaaridele, loteriipiletitele, raamatutele, ajalehtedele ja ajakirjadele, taimedele, mänguasjadele ja mängudele (välja arvatud spordi- ja kalastusvarustus), riidekaupadele;
30.7. muud võimalused, näiteks mängud, loteriid, mis on korraldatud ainult SMART NET lojaalsusprogrammi liikmetele jne;
30.8. neile, kes on nõustunud otseturundusteavituste saamisega – võimalus saada lisateavet plaanitud soodusmüükide ning muude müügikampaaniate ja pakkumiste kohta;
30.9. neile, kes on nõustunud otseturundusteavituste saamisega – võimalus saada kasulikke reklaamsõnumeid toodete ja nende omaduste kohta ning professionaalseid nõuandeid;
30.10. neile, kes on nõustunud otseturundusteavituste saamisega ning on andnud oma sünnikuupäeva – võimalus saada sünnipäevapakkumisi;
30.11. neile, kes on nõustunud otseturundusteavituste saamisega – võimalus saada teateid kolmandate isikute müügikampaaniate, allahindluste ja muude soodustuste kohta, mis kehtivad ainult SMART NET lojaalsusprogrammi liikmetele.
31.    SMART NET Programmis osalejatele ainult E-poes rakenduvad hinnad kehtivad ka juhul, kui ost sooritatakse juriidilise isiku nimel või üksiktegevuse tunnistuse/äritunnistuse alusel, kuid selliste ostude eest ei kogune SMART NET punkte ja eurosid. Sellisel juhul loetakse Programmis osaleja, kes on sisse loginud oma Programmi kontole, kuid teeb ostu juriidilise isiku nimel, selle juriidilise isiku esindajaks.
32.    Ajakohast ja üksikasjalikku infot periooditi rakenduvate lisasoodustuste kohta antakse E-poes ja/või füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad. Nii E-poes kui ka füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad, võivad soodustused või nende suurus erineda.
33.    Programmis osaleja nõusolekul võivad Ettevõte ja/või Programmi partnerid edastada osalejale uudiseid ja muid asjakohaseid teateid Programmis osaleja poolt esitatud kontaktandmete kaudu, läbi sotsiaalmeediaplatvormide, platvormide või muudel Programmis osalejale sobivatel viisidel.
34.    Kui Programmis osaleja nõustub isikuandmete töötlemisega personaliseeritud pakkumiste saamise eesmärgil (profiilianalüüsiga), siis võib Programmis osalejale saata personaliseeritud pakkumisi ja soodustusi tema poolt esitatud kontaktandmete kaudu.
35.    Kõikidele Programmis osalejatele antakse võimalus koguda SMART NET punkte vastavalt neile antud Programmi lojaalsustasemele:
35.1.    „Pronks“ lojaalsustase – Programmis osalejale antakse igalt E-poest või füüsilisest poest, kus Partnerid Programmi rakendavad tehtud ostu summalt (sh sooduspakkumistelt jne) 1% SMART NET punkte, st 1 euro kulutamise eest saab 1 SMART NET punkti.
35.2.    „Hõbe“ lojaalsustase – Programmis osalejale antakse igalt E-poest või füüsilisest poest, kus Partnerid Programmi rakendavad tehtud ostu summalt (sh sooduspakkumiselt jne) 1,5% SMART NET punkte, st 1 euro kulutamise eest saab 1,5 SMART NET punkti.
35.3. „Kuld“ lojaalsustase – Programmis osalejale antakse igalt E-poest või füüsilisest poest, kus Partnerid Programmi rakendavad tehtud ostu summalt (sh sooduspakkumiselt jne) 2% SMART NET punkte, st 1 euro kulutamise eest saab 2 SMART NET punkti.
36. Programmis osalejale määratakse lojaalsustase vastavalt E-poes ning füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad kulutatud rahasummale.
36.1. Programmis osalejale määratakse „Pronks“ lojaalsustase, kui ta on kulutanud kalendriaasta jooksul kuni 499,99 eurot.
36.2. Programmis osalejale määratakse „Hõbe“ lojaalsustase, kui ta on kulutanud kalendriaasta jooksul kuni 500–1499,99 eurot.
36.3. Programmis osalejale määratakse „Kuld“ lojaalsustase, kui ta on kulutanud kalendriaasta jooksul enam kui 1500 eurot.
37. Kõigile uutele Programmis osalejatele antakse „Pronks“ lojaalsustase. Lojaalsustase uuendatakse hiljemalt järgmisel päeval pärast kõrgema lojaalsustaseme saavutamist või iga aasta 1. jaanuaril vastavalt eelmisel kalendriaastal kulutatud ostusummale. Esimesel aastal hakatakse lojaalsustaseme tõstmiseks vajalikku ostusummat arvestama lojaalsusprogrammiga liitumise kuupäevast.
38.    SMART NET punkte ja eurosid ei saa maksmiseks kasutada järgnevatel juhtudel:
38.1.    kinkekaartide, tubakatoodete ja nende tarvikute (piibud, välgumihklid jne), alkohoolsete jookide ja säilitusnõude, söe, saepurubriketi ja pelletite, kütuselisandite ning muude tollikaupade, ostukottide, aga ka kolmandate isikute poolt pakutavate teenuste (remonditeenus, transporditeenus, ettemaksuga kaartidele raha lisamine, loteriipiletid, kindlustus,  pikendatud garantii jne) ostmiseks;
38.2.    makstes toodete eest pangaülekandega füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad;
38.3. makstes E-poes haldustasu.
39.    Sõltuvalt lojaalsustasemest saab SMART NET eurosid (punkte) kasutada maksmiseks järgnevatel tingimustel:
39.1. Pronkstase – kuni 30% ostusummast E-poes ja füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad;
39.2. Hõbetase – kuni 40% ostusummast E-poes ja füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad;
39.3. Kuldtase – kuni 50% ostusummast E-poes ja füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad.
40.    1 (ühe) SMART NET euro (100 SMART NET punkti) väärtus on 1 (üks) euro. Ostu eest saadud SMART NET punktid ja eurod kantakse SMART NET kaardile 24 tunni jooksul ostusumma tasumisest ning toodete omandamisest. Kaardile kogutud SMART NET punkte ja eurosid ei saa sularahaks vahetada. 41. SMART NET punkte ja eurosid:
41.1.  mida on kogutud ajavahemikul 1. jaanuarist kuni 30. juunini on võimalik kasutada kuni 31. augustini. SMART NET punktid ja eurod, mida ei ole nimetatud ajavahemiku jooksul kasutatud, aeguvad 31. augustil.
41.2.  mida on kogutud ajavahemikul 1. juulist kuni 31. detsembrini on võimalik kasutada kuni veebruari viimase kalendripäevani. SMART NET punktid ja eurod, mida ei ole eelnimetatud perioodil kasutatud, aeguvad veebruari viimasel kalendripäeval.
41.3. mis on aegunud vastavalt Tingimuste punktides 41.1. - 41.2. sätestatule ei vahetata sularahaks ja SMART NET-kaardi omanikule ei maksta nende eest hüvitist.
42.    Programmis osalejad näevad enda kogutud SMART NET punktide ja eurode saldot Programmi kontol ning ostutšekkidel, mis väljastatakse füüsilistes poodides, kus Partnerid Programmi rakendavad.
43. SMART NET punktid ja eurod arvestatakse lõplikult ostusummalt, st ostusummalt, millest on maha arvestatud kõik soodustused, allahindluskupongid jms.
44.    Toote tagastamisel arvestatakse ostetud toote/toodete eest antud SMART NET punktid ja eurod SMART NET kaardi kontolt maha. Kui maha arvestamiseks ei ole SMART NET kaardi saldo piisav, peab SMART NET kaardi omanik vahe rahas tasuma või tagastatakse talle vastavalt väiksem ostusumma. Kui SMART NET punkte kasutati toote ostmiseks ning toode tagastati, kantakse SMART NET punktid ja eurod toote tagastamisel SMART NET kontole tagasi. SMART NET puntide ja eurode tagastamisel tuleb arvestada matemaatilise ümardamisvea tekkimisega. Kui Programmis osaleja tagastab tooteid või tühistab ostu-müügi või teenuslepingu, siis selliseid tagastatud või tühistatud tooteid/teenuseid ei arvestata lojaalsustaseme arvutamisel.
45. Programmi eksklusiivsed soodustused Programmi rakendavate partnerite füüsilistes poodides:
45.1. 30% allahindlust järelhaagiste ja tööriistade rendilt;
45.3. tasuta vannitoa kujundamine ning 3D fotod kujundusest.
V.     SMART NET kaardi kasutamine
46.    SMART NET kaart on personaalne kaart, mida võib kasutada vaid isik, kes on end Programmis osalejaks registreerinud ning nõustunud Reeglitest kinnipidamise ja Leedu Vabariigi õigusaktide järgimisega. Füüsilistes kauplustes teostatud ostude suhtes kehtib Eeesti Vabariigi seadusandlus .
47.    Ettevõte ja Programmi rakendavad Partnerid ei vastuta juhtude eest, kus SMART NET kaart ja/või SMART NET (füüsilise või elektroonse) kaardiga seotud mis tahes andmed anti kasutamiseks/avaldamiseks teisele isikule, samuti juhtude eest, kus SMART NET kaardi omanik ei blokeerinud kaarti pärast kaardi kaotamist või sellest muudel põhjustel ilmajäämist vastavalt Reeglites sätestatud korrale.
48.    SMART NET kaardi omanikul on õigus kasutada SMART NET kaardi allahindlust vaid juhul, kui ta esitab enne toodete või teenuste eest tasumist füüsilise poe kassapidajale SMART NET kaardi (või Programmiga seotud Eesti ID-kaardi) poes, kus Partner Programmi rakendab:
48.1.     füüsiline SMART NET kaart (või Programmiga seotud Eesti ID-kaart) tuleb ulatada kassapidajale, kes skaneerib seal oleva ribakoodi või
48.2.    kui Programmis osaleja logib sisse oma Programmi kontole, tuleb kassapidajale näidata Programmi kontol asuvat digitaalset SMART NET kaarti, millelt kassapidaja saab skaneerida ribakoodi või
48.3.    Programmis osaleja näitab kassapidajale fotot (kuvatõmmist) Programmi kontol asuva SMART NET kaardi ribakoodist, mille kassapidaja saab skaneerida.
49.    SMART NET kaardi allahindlusi ja sooduspakkumisi ei saa kombineerida teiste lojaalsuskaartide allahindlustega. SMART NET kaardi allahindlus ei rakendu toodetele, mis on lisatud muudesse müügikampaaniatesse.
VI.    Isikuandmete töötlemine
50.    Programmis osalejad nõustuvad Programmiga liitudes oma isikuandmete töötlemisega Reeglites kirjeldatud korras. Programmis osalejate isikuandmete vastutav töötleja on Ettevõte.
51.    Alates 18-aastased isikud saavad anda nõusoleku otseturunduseks.
52.    Ettevõte töötleb Programmis osalejate järgnevaid isikuandmeid:
52.1.    Programmi haldamise ja läbiviimise eesmärgil: Programmi kontol olevad andmed (näiteks e-posti aadress, eesnimi, perekonnanimi, kliendinumber, mobiiltelefoni number, linn, sugu, sünnikuupäev (aasta, kuu, päev/isikukood), valitud kauplus, valitud keel, SMART NET kaardi number, (digitaalne) triipkood, ostuajalugu (näiteks andmed kõikides Programmis osalevates ostupunktides ostetud toodete kohta; ostude arv, ostusummad, eripakkumiste ja/või sooduspakkumiste ja kupongide alusel tehtud ostude arv), Programmis osaleja sirvimisajalugu (näiteks andmed Programmi osalise poolt vaadatud ja salvestatud toodete kohta, tooteliigid), SMART NET punktide ja eurode ajalugu (näiteks andmed kogutud SMART NET punktide ja eurode ning nende kulutamise kohta), info Programmi osalistele loodud sooduspakkumistes ja mängudes osalemise kohta, võidetud auhinnad, tagasiside toodetele ja teenustele, info selle kohta, millised tooted kasutajat huvitavad, Programmis osalejate poolt esitatud päringutes sisalduv info.
52.2.    Kui Programmis osaleja ostab tooteid juriidilise isiku nimel või ostab tooteid füüsilisest isikust ettevõtjana, töödeldakse sellise isiku isikuandmeid lisaks ka kui juriidilise isiku esindaja või individuaalse tegevusega tegeleva isiku andmeid: ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, linn, esindatava juriidilise isiku nimi, või äriregistri kood või äriloa kood ja/või isikukood, käibemaksukohustuslase kood.
52.3.    Programmi haldamise ja läbiviimise eesmärgil töödeldakse Programmis osaleja isikuandmeid temaga sõlmitud ja täide viidava lepingu alusel.
52.4.    Vastavalt Programmi elluviimise eesmärgile ning selleks, et Programm vastaks Programmis osalejate vajadustele, põhineb Programmis osalemise leping ning selle täideviimine Reeglite punktis 52.1 loetletud andmete analüüsil. Nimetatud andmeid analüüsitakse, et kauplemispunktides pakutavad tooted ja teenused vastaksid Programmis osaleja vajadustele.
52.5.    Füüsilistes poodides Programmi rakendavad Partnerid liidetakse kui andmete töötlejad, kes töötlevad Programmis osalejate isikuandmeid Programmi elluviimise eesmärgil: SMART NET kaardi number, SMART NET punktide ja eurode saldo (andmed SMART NET punktide ja eurode andmiseks ja kasutamiseks), erinevate mängude ja loteriide kui Programmi boonuste läbiviimisel – info mängus osalemise ja auhindade võitmise kohta, andmed Programmis osalejate poolt SMART NET kaardiga Partnerite poodides sooritatud ostude kohta, ka pabervormil täidetud andmed, mis kogutakse ning edastatakse ettevõttele, Programmis osalejate päringud seoses isikuandmete töötlemisega.
52.6.    Reeglite punktis 52.1 täpsustatud eesmärgil salvestab Ettevõtte järgnevaid andmeid: vormile sisestatud andmed, ostuajalugu ning SMART NET punktid ja eurod – 10 aastat lojaalsusprogrammi lõppemisest; andmed Programmis osaleja poolt vaadatud toodete kohta – 90 (üheksakümmend) päeva vaatamise kuupäevast; Reeglite punktis 52.1 loetletud muud andmed – 2 aastat lojaalsusprogrammis osalemise lõpetamisest.
52.7.    Programmis osaleja isikuandmete töötlemisega seotud õiguste täitmise eesmärgil: Programmis osalejate poolt avaldusel esitatud andmed. Andmete töötlemist viiakse ellu õigusliku kohustuste alusel. Seepärast säilitatakse isikuandmeid 2 aastat päringu saamise kuupäevast;
52.8.    Programmis osaleja nõusolekul otseturunduse eesmärgil: e-posti aadress ja telefoninumber, andmed kätte saadud uudiskirjade avamise kohta, Programmis osaleja poolt uudiskirjas avatud lingid, andmed vastu võetud lühisõnumite ja muude sõnumite kohta, andmed Ettevõtte E-poodi sisenemise kohta, andmed SMART NET kaardi kasutamise kohta;
52.9.    Füüsilistes poodides Programmi rakendavad Partnerid liidetakse kui andmete töötlejad, kes koguvad ja edastavad Ettevõttele Programmis osalejate järgnevaid isikuandmeid otseturunduse eesmärgil: lojaalsuskaardi number, Programmis osalejate poolt Partnerite poodides lojaalsuskaardiga tehtud ostude andmed, pabervormidele sisestatud andmed.
52.10.    Otseturunduse eesmärgil töödeldakse isikuandmeid Programmis osaleja nõusoleku alusel.
52.11.    Et Programmis osaleja saaks personaliseeritud pakkumisi ja personaalseid soodustusi, võib Ettevõte töödelda Reeglite punktis 52.1 kirjeldatud Programmis osaleja isikuga seotud andmeid („Personaliseerimisandmed”). Neid isikuandmeid töödeldakse Programmis osaleja nõusoleku alusel. Sel eesmärgil hinnatakse Programmis osaleja isikuandmeid ning nende põhjal luuakse profiil, mille alusel saab Ettevõte hinnata Programmis osaleja vajadusi, tuvastada Programmis osalejale enam huvi pakkuvad seotud tooted ja teenused, neid pakkuda ning küsida Programmis osalejalt huvipakkuvate toodete ja teenuste kohta arvamust (sh e-posti ja telefoni teel). Sellisel juhul on eesmärgiks Programmis osalejale toodete ja teenuste pakkumine, võttes arvesse ostetud tooteid, nende kogust ja hinda, ostukuupäeva, külastatud kohta ning muid Reeglites loetletud andmeid.
52.12.    Reeglite punktides 52.8–52.9 täpsustatud eesmärkidel säilitatakse isikuandmeid 2 aastat alates Programmis osaleja poolset otseturundussisust keeldumisest. Kui keeldumist ei esitata, 2 aasta jooksul pärast viimast sisselogimist või ostu Ettevõtte E-poest või Programmis osalemist, sõltuvalt sellest, milline tegevus viimasena aset leidis. Andmeid Programmis osaleja pool sirvitud toodete kohta säilitatakse 90 (üheksakümmend) päeva alates sirvimiskuupäevast.
52.13. Lojaalsusprogrammi boonusena korraldatud mängude ja loteriide võitjate isikuandmeid – ees- ja perekonnanimi, isikukood, võidetud auhinna väärtus – töödeldakse selleks, et täita võitjatele antud auhindadega seotud seaduslikke maksukohustusi. Isikuandmete volitatud töötlejaid – Programmi rakendavaid Partnereid – võib kasutada selliste andmete kogumiseks. Isikuandmeid töödeldakse 10 aasta jooksul alates õigusliku kohustuse täitmise kuupäevast.
53.    Kui Programmis osaleja on nõustunud küpsiste või sarnaste tehnoloogiate kasutamisega, võib Ettevõte saata talle selliste tehnoloogiate abil kogutud andmete alusel koostatud personaliseeritud pakkumisi. Ettevõte võib ka töödelda infot selle kohta, kuidas Programmis osaleja veebilehte ja uudiskirja kasutanud on („Kasutusandmed“). Kasutusandmed võivad sisaldada IP-aadressi, geograafilist asukohta (linn ja riik), brauseri tüüpi ja versiooni, operatsioonisüsteemi, viiteallikat, veebilehe külastamise perioodi, Veebipoes sirvitud lehekülgi, veebilehel navigeerimise teekondi, aga ka infot selle kohta, kuidas Programmis osaleja saabunud uudiskirju loeb.
54.    Programmis osalejad võivad igal hetkel loobuda pakkumiste saamisest ning enda profiili analüüsist otseturunduse eesmärgil, vajutades vastaval lingil ükskõik, millises Ettevõtte poolt juba saadetud teatises või võttes Ettevõttega ühendust aadressil [email protected]
55.    Programmis osaleja andmeid võib säilitada pikema perioodi vältel, kui vastav salvestamine on vajalik selleks, et Ettevõtte saaks täita õigusaktide poolt sätestatud ja talle kehtivaid kohustusi või selleks, et Ettevõte saaks kohtule kaebust esitada või end kohtuasjades või muude nõuete vastu kaitsta. Kui isikuandmete säilitamise tähtaeg möödub, siis Programmis osaleja isikuandmed hävitatakse.
56.    Programmis osalejatel on õigus saada teavet oma isikuandmete töötlemise kohta, tutvuda oma isikuandmetega, mida Ettevõte töötleb, nõuda vastavate andmete korrigeerimist, aga ka nõuda vajadusel oma isikuandmete kustutamist või oma isikuandmete töötlemise piiramist. Seadustes sätestatud juhtudel on Programmis osalejatel õigus andmete ülekantavusele, õigus oma isikuandmete töötlemisega mitte nõustuda või nõusolek tagasi võtta, profiilianalüüsi korral nõuda inimlikku sekkumist, esitada oma seisukoht, otsus vaidlustada. Kui Programmis osaleja usub, et Ettevõte rikub Programmis osaleja isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitset reguleerivaid õigusakte, siis on Programmis osalejal õigus esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile, mille ametlik aadress on Tatari tn 39, 10134 Tallinn, https://www.aki.ee/et  või muule järelevalveasutusele muus Euroopa Liidu liikmesriigis, kus Programmis osaleja elab või töötab.
57.    Programmis osaleja võib igas olukorras, kus ta soovib teostada oma õigusi või tal on küsimusi oma isikuandmete töötlemise või õiguste teostamise kohta, kirjutada Ettevõttele aadressil [email protected].
 
VII.    Isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele

58.    Programmis osalejate isikuandmeid võib edastada teenusepakkujatele, kes on valitud spetsiaalsete teenuste pakkumiseks, näiteks veebilehe majutuse teenuse pakkujad, serverite ja nende tehnilise hoolduse teenuse pakkujad, infosüsteemide hooldusteenuse pakkujad (kaartide teenindamiseks), e-posti teenuse pakkujad, uudiskirjade saatjad, uuringukorraldajad, muude otseturundusteenuste pakkujad, vormide, ostuandmete digitaliseerijad, profiilianalüüsijad, e-maili ettevõtted, kes pakuvad kirjade ja SMS-ide saatmist või muidu telekommunikatsiooniteenuseid, Programmi rakendavad Partnerid, sotsiaalvõrgustiku konto haldajad, klienditeeninduskeskused, andmekaitseametniku teenuse pakkujad. Kõikidel Partneritel on ligipääs Programmis osalejate isikuandmetele oma teenuste osutamise jaoks vajalikus mahus.
59.    Ettevõte kasutab ainult selliseid teenusepakkujaid, kes tagavad andmete töötlemisel turvalisuse sellisel tasemel, mis vastab andmete töötlemise lepingu alusel töötlemiseks isikuandmeid andnud füüsiliste isikute õiguste ja vabaduste rikkumise riskile ning kes vastavad isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetele.
60.    Ettevõte võib isikuandmeid edastada ainult ülaltoodud juhtudel, kuid samuti oma seaduslike kohustuste täitmiseks ning juhul, kui peab kaitsma Programmis osaleja, Ettevõtte või muude isikute huve.
61. Otseturunduse eesmärgil võib isikuandmeid Programmis osaleja nõusolekul edastada teistele Ettevõtte partneritele otseturundussisu edastamiseks, aga ka sotsiaalvõrgustike ning platvormide haldajatele (Programmis osaleja tuvastamise eesmärgil, et edastada sotsiaalvõrgustikus või platvormil otseturunduspakkumisi; edastada võib Programmis osaleja e-posti aadressi ja telefoninumbrit).
62.    Selles jaotises täpsustatud andmesaajad võivad olla asutatud väljaspool Leedu Vabariiki, Euroopa Liitu ning Euroopa Majanduspiirkonda. Isikuandmeid võib edastada üksnes isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetele vastavatele kolmandatele isikutele.
 
VIII.    Programmi lõpetamine
 
63.    Programmis osalemine võib lõppeda järgnevalt:
63.1.    Programmis osaleja soovil, kui ta soovib Programmis osalemise lõpetada;
63.2.    kui Programmis osaleja kustutab oma Programmi konto;
63.3.    kui Ettevõte blokeerib Programmis osaleja Programmi konto ebaseadusliku kasutamise või pettuse kahtluse tõttu;
63.4.    kui Programmis osaleja ei ole oma Programmi kontole E-poes enam kui 2 (kahe) aasta jooksul sisse loginud või oma SMART NET kaarti kasutanud;
63.5.    kui Ettevõte on Programmi tühistanud.
64.    Ettevõte jätab endale õiguse Programmis osaleja Programmist eemaldada, kui Programmis osaleja rikub Programmi kasutades neid Reegleid ja/või püüab muul viisil Programmi turvalisust rikkuda ja/või püüab kahjustada teisi Programmis osalejaid.
65.    Pärast Programmis osalemise lõpetamist säilitatakse kõiki Programmis osaleja kontol olnud andmeid vastavalt nende Reeglite tingimustele. Programmis osalemise lõpetamisel tühistatakse kogunenud ja kulutamata jäänud SMART NET punktid ja eurod.
 
IX.    Lõppsätted
 
66.    Kõikides Programmis osalemisega seotud küsimustes võtke palun ühendust e-posti aadressil [email protected]  või telefoninumbril +372 630 9700.
67.    Kui teil on küsimusi isikuandmete töötlemise kohta, soovite võtta tagasi nõusolekut oma isikuandmete töötlemiseks, soovite teostada mõnd muud nendes Reeglites nimetatud õigust või esitada kaebust, saate Programmis osalejana võtta ühendust Ettevõtte andmekaitseametnikuga e-posti aadressil [email protected]

Redaktsiooni kehtivus: 06/03/2024