Liitu SMART NET lojaalsusprogrammiga ja säästa! Liitu

SMART NET lojaalsusprogrammi reeglid

SMART NET kliendiprogrammi reeglid
 
      I. Kasutatud terminid ja definitsioonid
  1. Taotlus – programmis osalemiseks e-poes täidetav elektrooniline vorm Smart Net programmiga ühinemiseks. Erandjuhtudel, kui elektroonilist vormi ei ole kliendil võimalik täita, täidetakse pabervorm.
  2. Isikuandmed – programmis osaleja isikuandmed vastavalt reeglitele.
  3. Ettevõte – UAB Kesko Senukai Digital, registreeritud aadress Kareiviu tänav. 11B, Vilnius, Leedu, registrikood 304144008.
  4. Veebipood – e-pood k-rauta.ee, www.1a.ee ja nende mobiilirakendused.
  5. Programmi koostööpartnerid – ettevõtted, kes liituvad oma müügikohtades UAB “Kesko Senukai Digital” SMART NET programmiga.
  6. Programm –lojaalsusprogramm SMART NET, mille eesmärk on teha klientidele soodsaid pakkumisi ja muid hüvesid.
  7. Programmis osaleja – programmiga liitunudfüüsiline isik, kellel on aktiivne SMART NET kaart.
  8. Programmi pakkumised (turundussõnumid) – allahindlused, soodustused, kingitused, vautšerid ja muud pakkumised, muu reklaamteave või -materjalid, mida programmis osalejale pakutakse programmikonto, programmipartneri müügikohtade, telefoni, e-posti, sotsiaalvõrgustiku ja platvormide ja/või muude vahendite kaudu ja viisidel, samuti arvamuste küsimine pakutavate kaupade ja teenuste kohta, ettevõtte ja partnerite jaemüügipunktide kohta, erinevad mängud, loteriid, mis on korraldatud ainult lojaalsusprogrammis osalejatele, kutsudes osalema konkurssidel, küsitlustes, loteriides, toodete ja teenuste hindamistes, arvamusküsitlustes jms. Programmiga liitunud ja allahindlusi pakkuvate müügikohtade loetelu koostab, muudab ja  tühistab Ettevõte omal äranägemisel ja see teave avalikustatakse.
  9. Personaalsed pakkumised – programmis osalejale tehtud isikustatud programmipakkumised, mis põhinevad programmis osaleja tegevustel (ostu ja sirvimisajalugu, jne.) ja esitatud andmetel (profiiliandmed, programmikonto seaded, küsitlused jne.).
  10. Programmikonto – programmis osaleja poolt ettevõtte veebipoes registreeritud konto, mis jagab programmis osalejale teavet programmi kohta ja samas kogub teavet programmis osaleja kohta.
  11. SMART NET kaart – programmi digitaalne või füüsiline kliendikaart.
  12. Reeglid – programmi SMART NET reeglid.
 
      II. Üldsätted
     
     13. Reeglid sätestavad programmis osalemise üldtingimused. Käesolevate reeglitega reguleerimata või osaliselt reguleerimata suhteid reguleerivad ettevõtte muud avalikult kättesaadavad sisemised õigusaktid ja Leedu Vabariigi õigusaktid.
     14. Programmi eesmärgid on:
     14.1. luua programmis osalejatele lisahüvesid;
     14.2. teha pakkumised osalejatele kättesaadavaks;
     14.3. õppida paremini tundma osalejaid ja nende vajadusi;
     14.4 arendada ettevõtte veebipoodi, keskendudes programmis osalejate vajadustele;
     14.5. Kutsuda liituma ja hoida programmis osalejaid ning premeerida neid nende lojaalsuse eest.
     15. Ettevõttel on õigus reegleid igal ajal osaliselt või täielikult muuta, sh programm peatada, teatades sellest vähemalt kümme (10) kalendripäeva ette kas avalikult või osalejatele e-postiga.
 
      III. Programmis osalemine
     16. Programmiga võivad liituda vähemalt 14-aastased (neljateistkümneaastased) füüsilised isikud.
     17. Programmis osalemiseks peab klient registreeruma meie veebipoes (erandjuhtudel täites paberkandjal Programmi vormi).
     18. Programmis registreerumiseks ja/või füüsilise SMART NET-kaardi aktiveerimiseks peab isik täitma veebipoes taotlusvormi (erandjuhtudel paberkandjal taotlusvorm) ja kinnitama, et on tutvunud ja aru saanud Reeglitest ja nõustub neid järgima. Veebipoes registreerimine loetakse lõppenuks, kui isik saab Ettevõttelt e-posti, mis teavitab teda, et ta on programmiga liitunud.
     19. Konto sisselogimise andmed on kaitstud ja neid ei avaldata volitamata kolmandatele isikutele. Programmis osaleja peab hoidma SMART NET kaarti turvaliselt ega tohi seda üle anda kolmandale isikule.
     20. Programmis osaleja võtab täieliku vastutuse oma programmikonto, SMART NET kaardi ja tema andmete mis tahes sobimatu või volitamata kasutamise eest, sealhulgas oma programmikonto või SMART NET kaardi kasutamise eest kolmandate isikute poolt, mis viitab sätestatud punktide19 ja 24 ning reeglite eiramisele.
     21. Programmis osaleja kohustub esitama täpseid, õigeid ja täielikke isikuandmeid. Nõutavate isikuandmete esitamata jätmine välistab isiku programmis osalemise.  Esitatud andmete muutumise korral peab programmis osaleja teavitama ettevõtet ja uuendama muutunud isikuandmeid programmikontol või pöörduma ettevõtte poole e-posti teel [email protected][email protected].
     22. Füüsiline SMART NET Kaart väljastatakse ainult füüsilise SMART NET Kaardi ühekordse väljastamise tasu maksmisel, kui see kehtib väljastamise hetkel. Kahjustatud, kulunud, defektne kaart asendatakse uuega tasuta.
     23. SMART NET kaardil ei ole aegumiskuupäeva.
     24. Varastatud või kadunud SMART NET kaardi saab kaardiomanik blokeerida, logides sisse programmikontole või teavitades ettevõtet e-posti teel [email protected], [email protected] või telefoninumbril +372 630 9700 (k-rauta.ee), +372 660 0368 (www.1a.ee). Kui SMART NET kaardi omanik SMART NET kaarti ei blokeerita, vastutab programmis osaleja SMART NET kaardi mis tahes volitamata kasutamise eest. Varastatud või kadunud SMART NET kaart blokeeritakse ühe päeva jooksul pärast teavitamist.
     25. Osalejal võib korraga olla ainult üks aktiivne SMART NET kaart.
 
      IV. Programmi eelised
     26. Programmiga liitumisel tekib isikul õigus saada täiendavaid soodustusi vastavalt programmi pakkumistele..
     27. Kõigile programmis osalejatele pakutavad eelised:
     27.1. võimalus osta kaupu soodsama hinnaga Veebipoes ja Programmi haldavate Partnerite füüsilistes kauplustes;
     27.2. võimalus kasutada tasuta kohale toimetamise eripakkumisi;
     27.3. võimalus saada kauba ostmiseks soodusvautšereid Veebipoes ja Programmi haldavate Partnerite füüsilistes kauplustes;
     27.4. võimalus tagastada kasutamata ja kahjustamata kaup, mille säilitusaeg on pikem kui 365 päeva alates toote ostukuupäevast (välja arvatud kodutehnika, audiovisuaalsed vahendid, IT-tooted, telefonid ja elektripirnid, mida saab tagastada 30 päeva jooksul ostukuupäevast);
     27.5. säilitusaja lõppu jõudnud kasutamata ja kahjustamata pakendis kauba korral kehtib tagastamise õigus hetkeni  kui säilivusaja lõpuni (arvestatuna tagastuskuupäevast) on jäänud vähemalt 2/3 ajast;
     27.6. tagastusgarantii (punktid 27.4. ja 27.5) ei kehti järgmistele kaupadele: kaubale, mis on programmis osaleja soovil kaalutud, lõigatud või ettevalmistatud (sellist kaupa saab tagastada vaid täispakis, täisrullis), toiduained, tubakatooted, parfümeeria, kosmeetika- või hügieenitooted, telefonilisandid, loteriipiletid, raamatud, ajalehed ja ajakirjad, taimed, mänguasjad ja mängud (v.a spordi- ja kalastustarbed);
     27.7. muud hüved, nagu erinevad mängud, loteriid jne, mis on korraldatud vaid programmis osalejatele;
     27.8. neile, kes on andnud nõusoleku otseturundusteadete saamiseks, võimalus saada täiendavat teavet kavandatavate soodusmüükide ja muude kampaaniate ja pakkumiste kohta;  
     27.9. neile, kes on andnud nõusoleku otseturundusteadete saamiseks, võimalus saada kasulikke reklaamteateid toodete ja nende omaduste kohta ning professionaalset nõu;
     27.10. neile, kes on andnud nõusoleku otseturundusteadete saamiseks ja andnud oma sünnikuupäeva, võimalus saada sünnipäevapakkumisi.
     28. Programmis osalejatele mõeldud hinnad kehtivad veebipoes ostu sooritamisel ka juriidiliseisikuna. Sellisel juhul loetakse programmis osaleja, kes logis sisse oma programmikontole, kuid sooritab ostu juriidilise isiku nimel, juriidilise isiku esindajaks.
     29. Veebipoes on saadaval ajakohane ja üksikasjalik teave igal ajahetkel kehtivate lisahüvede kohta ja/või programmi haldavate partnerite füüsilistes kauplustes.
     30. Ettevõte võib programmis osaleja nõusolekul edastada programmis osalejale ja programmis osaleja poolt lisatud isikutele sobival viisil uudiskirju sotsiaalvõrgustike ja platvormide kaudu ja muid asjakohaseid teateid.
     31. Kui programmis osaleja nõustub isikuandmete töötlemisega isikupärastatud pakkumiste (profileerimine) saamiseks, võidakse programmis osaleja poolt lisatud kontaktidele pakkuda täiendava soodustusena isikupärastatud pakkumisi.
     32. Ainult programmiga liitunudpartnerite füüsilistes kauplustes kehtivad soodustused:
     32.1. Kõigile tavahinnaga(valge hinnasildiga) kaupadele soodustus 3%. Soodustus ei kohaldu järgmistele toodetele: kinkekaardid, tubakatooted ja nende tarvikud (piibud, välgumihklid jms), alkohoolsed joogid ja pandipakend, turba, kivisöe ja saepurubriketid ja -graanulid, küttepuud, , kütuselisandid ja muud aktsiisikaubad , poekotid, kolmandate isikute teenused (meistriteenused, vedu, transport, renditeenused, müügijärgne teenindus, ettemaksukaartide laadimine, loteriipiletid jne), ka kauba eest tasumisel pangaülekandega;
     32.2. 30% allahindlust haagise rentimisel ja tööriistade rendil;
     32.3. tasuta vannitoakujundus ja 3D-foto.
 
     V. SMART NET kaardi kasutamine
     33. SMART NET kaart on isiklik kaart, mida saab kasutada ainult programmis osaleja.
     34. Ettevõte ja programmipartnerid ei vastuta võimaliku kahju eest, mis tekib,  kui SMART NET kaart ja/või SMART NET kaardiga seotud andmed (füüsilised või elektroonilised) on üle kantud kasutamiseks/avaldatud mis tahes viisil teisele isikule, samuti kui SMART NET kaart on kadunud või muul viisil avalikustatud SMART NET kaardi omaniku poolt, seda käesolevates reeglites sätestatud korras.
     35. SMART NET kaardi valdajal on õigus saada programmis pakutavat allahindlust, kui SMART NET kaardi valdaja ostab kauba veebipoest, logides sisse osaleja programmikonto kaudu, või kui SMART NET-kaart (või Programmiga seotud Eesti ID-kaart) esitatakse enne kauba või teenuse eest tasumist Programmiga liitunud füüsilise kaupluse kassas:
     35.1. Füüsiline SMART NET-kaart (või Programmiga seotud Eesti id-kaart) antakse kassapidajale, kes skaneerib kaardil oleva vöötkoodi; või
     35.2. Digitaalne SMART NET-kaart kuvatakse programmis osaleja programmikontole sisselogimisel ja kassapidaja skaneerib programmikontol oleva digitaalse SMART NET-kaardi vöötkoodi; või
     35.3. Programmis osaleja esitab kassapidajale oma programmi kontol oleva digitaalse SMART NET kaardi vöötkoodi pildi (ekraanipildi), mille kassapidaja skaneerib.
     36. Allahindlusi ja sooduspakkumisi ei saa kombineerida teiste kliendiprogrammide soodustustega. Programmi allahindlused ei kehti teiste kampaaniate käigus pakutavatele toodetele.
 
     VI. Isikuandmete töötlemine
     37. Programmiga liitudes annavad osalejad nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks reeglites kirjeldatud viisil. Kui isik otsustab programmis osaleda, peab ta esitama teatud isikuandmed, kuna ilma nendeta ei saa ettevõte pakkuda võimalust programmis osaleda. Ettevõte on programmis osalejate isikuandmete vastutav töötleja.
     38. Otseturundusega saavad nõustuda ainult 18-aastased ja vanemad isikud.
     39. Ettevõte töötleb programmis osalejate isikuandmeid:
     39.1. Programmi haldamise ja rakendamise eesmärgil: rakenduse kontoandmed (nt e-posti aadress, parool, nimi, kliendi ID, mobiiltelefoninumber, linn, sugu, sünniaeg (aasta, kuu, päev), valitud pood, valitud keel), SMART NET kaardi number,vöötkood ostude ajalugu (nt programmis osaleja sirvimisajalugu (nt andmed programmis osaleja poolt vaadatud ja salvestatud toodete kohta, toodete tüübid)), teave programmis osalejate kampaaniates ja mängudes osalemise kohta, võidetud auhinnad, toote-teenuseülevaated, teave huvipakkuvate kaupade kohta ja programmis osaleja dokumendis täpsustatud andmete päringud.
     39.2. Kui osaleja ostab kaupa juriidilise isiku nimel, töödeldakse tema järgmisi andmeid täiendavalt juriidilise isiku esindajana : eesnimi, perekonnanimi, telefoninumber, linn, esindatava juriidilise isiku nimi.
     39.3. Programmi haldamise ja läbiviimise eesmärgil töödeldakse programmis osaleja isikuandmeid seoses lepingu sõlmimise ja täitmisega ettenähtud korra alusel.
     39.4. Kooskõlas programmi eesmärgiga ja tagamaks, et programm vastab programmis osalejate vajadustele, viiakse reeglite punkti 1 kohaselt läbi eelnimetatud andmeanalüüs, lähtudes programmis osalemise lepingu sõlmimisest ja täitmise vajadusest.Andmeid analüüsitakse selleks, et pakkuda müügikohtades tooteid ja teenuseid, mis vastavad kõige asjakohasemalt programmis osalejate vajadustele.
     39.5. Programmi läbiviivad partnerid on kaasatud andmetöötlejatena ja töötlevad Programmi läbiviimise eesmärgil Programmis osalejate isikuandmeid: SMART NET kaardi number, andmedprogrammis osaleja ostude andmed, andmed seoses SMART NET kaardi kasutamisega kaupluses, paberkandjal Taotluses toodud andmed ning Programmis osaleja isikuandmete töötlemisega seotud päringute andmed.
     39.6. Ettevõte säilitab reeglite punktis 1 sätestatud eesmärkidel järgmisi andmeid: profiiliandmed (rakenduse kontoandmed, SMART NET kaardi number, vöötkood), ostude ajalugu - 10 aastat pärast lojaalsusprogrammis osalemise lõppu; andmed programmis osaleja poolt vaadatud toodete kohta - 90 (üheksakümmend) päeva alates vaatamise kuupäevast; ülejäänud reeglite punkti 39.1 kohaselt kogutavad andmed - 2 aastat peale programmist väljumist.
     39.7. Programmis osalejate isikuandmete töötlemisega seotud õiguste teostamise eesmärgil töödeldavad andmed: programmis osalejate taotluses nimetatud andmed. Töötlemine põhineb juriidilisel kohustusel. Sel põhjusel säilitatakse isikuandmeid 2 aastat, alates taotluse esitamise päevast;
     39.8. Programmis osaleja nõusoleku alusel otseturunduse eesmärgil töödeldavad andmed: e-posti aadress ja telefoninumber, andmed saabunud uudiskirjade avamise kohta, programmis osaleja poolt uudiskirjadele tehtud klikid, andmed saabunud teksti- ja muude teadete kohta, andmed ettevõtte veebilehele sisselogimise kohta, andmed SMART NET kaardi kasutamise kohta;
     39.9. Partnerid on programmis volitatud andmetöötlejatena,  kogudes ja edastades ettevõttele otseturunduse eesmärgil kasutatud programmis osalejate isikuandmeid: Kliendikaardi number, andmed programmis osalejate poolt Kliendikaardiga tehtud ostude kohta Partneri kauplustes,  paberkandjal taotlusvormid eitatud andmed.
     39.10. Otseturunduse eesmärgil töödeldakse isikuandmeid vaid programmis osaleja poolt antud nõusoleku alusel.
     39.11. Selleks, et programmis osaleja saaks isikupärastatud pakkumisi ja isikupärastatud tutvustusi, võib ettevõte töödelda programmis osalejate isiksusega seotud teavet ("isikustamisandmed"), millele on viidatud reeglite punktis 1. Neid isikuandmeid töödeldakse programmis osaleja nõusolekul. Sel eesmärgil hinnatakse ja profileeritakse programmis osaleja isikuandmeid, et võimaldada ettevõttel hinnata programmis osaleja vajadusi, tuvastada ja pakkuda programmis osalejale suuremat huvi pakkuvaid kaupu ja teenuseid ning küsida tema arvamust (sh. e-posti või telefoni teel) ostetud kaupade või tarbitud teenuste kohta. Sel juhul on eesmärgiks pakkuda programmis osalejale kaupa või teenuseid, võttes arvesse ostetavaid kaupu, kauba kogust ja hinda, külastuse asukohta, ostmise kuupäeva ja kellaaega ning muid  reeglites kirjeldatud detaile.
Reeglite punktides 39.8 - 39.9 sätestatud eesmärkidel säilitatakse isikuandmeid 2 aastat pärast kuupäeva, mil programmis osaleja võttis tagasi oma nõusoleku või väljus programmist.   Kaudne programmis osalemisest loobumine - 2 aastat pärast ettevõtte veebipoes viimast sisselogimist, ostmiskuupäeva või programmis osalemise lõpetamist, olenevalt sellest, milline on hiliseim variant. Andmed programmis osaleja poolt vaadatud kaupade kohta - 90 (üheksakümmend) päeva pärast vaatamise kuupäeva.
     39.12.Lojaalsusprogrammi hüvena mängude ja loteriide võitjate töödeldavad isikuandmed: ees- ja perekonnanimi, isikukood, võidetud auhindade väärtus -neid andmeid töödeldakse seadusest tuleneva kohustuse täitmiseks välja antud auhindade eest maksude maksmise eesmärgil.  ja säilitatakse 10 aastat alates seadusest tuleneva kohustuse täitmise kuupäevast.
  1. Kui programmis osaleja on andnud nõusoleku küpsiste või sarnaste tehnoloogiate kasutamiseks, võib ettevõte saata isikupärastatud pakkumisi, kasutades nende tehnoloogiate abil kogutud andmeid. Ettevõte võib töödelda ka teavet, mis on seotud programmis osaleja veebisaidi ja uudiskirjade kasutamisega ("Kasutusandmed"). Kasutusandmed võivad hõlmata IP-aadressi, geograafilist asukohta (riik ja linn), brauseri tüüpi ja versiooni, operatsioonisüsteemi, viiteallikat, veebisaidil veedetud aega, veebipoes vaadatud lehti, veebisaidil jälgitavaid teid ja teavet programmis osalejatele saadetavate uudiskirjade lugejaskonna kohta.
  2. Programmis osaleja võib igal ajal loobuda antud nõusolekust otseturunduseks, valides asjakohase lingi ettevõtte teates, mille taon saanud, või võttes ettevõttega ühendust ([email protected] või [email protected]).
  3. Programmis osaleja andmeid võib säilitada pikema aja jooksul, kui selline säilitamine on vajalik ettevõtte juriidiliste kohustuste täitmiseks või ettevõtte õiguslike või muude nõuete esitamiseks või nende eest kaitsmiseks. Pärast säilitustähtaja möödumist programmis osalejate isikuandmed hävitatakse.
  4. Programmis osalejatel on õigus saada teavet oma isikuandmete töötlemise kohta, pääseda ligi ettevõtte poolt töödeldavatele isikuandmetele, nõuda oma isikuandmete parandamist, samuti oma isikuandmete kustutamist või nende isikuandmete töötlemise piiramist, kui selline palve on põhjendatud. Seaduses sätestatud juhtudel on teil õigus andmete teisaldatavusele, õigus esitada vastuväiteid oma isikuandmete töötlemisele või võtta tagasi nõusolek, profiili koostamise korral taotleda inimese sekkumist, väljendada oma seisukohta. ja vaidlustada otsus. Kui programmis osaleja leiab, et tema isikuandmete töötlemine rikub isikuandmete kaitset reguleerivaid õigusakte, on programmis osalejal õigus esitada kaebus Andmekaitse Inspektsioonile (inspektsiooni registrijärgne aadress Tatari tn 39, 10134 Tallinn, https://www.aki.ee/et) või järelevalveasutusele teises Euroopa Liidu liikmesriigis, kus programmis osaleja elab või töötab.
  5. Kui programmis osaleja soovib kasutada oma õigusi või tal on küsimusi isikuandmete töötlemise või oma õiguste teostamise kohta, saab ettevõttega ühendust võtta aadressil [email protected] või [email protected].
 
     VII. Isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele
     45. Programmis osaleja isikuandmeid võidakse konkreetsete teenuste osutamiseks edastada valitud teenusepakkujatele, nagu veebilehe majutusteenuse, serverite ja serverihoolduse, infosüsteemide hoolduse (kaardihoolduse), e-postiteenuse,                             uudiskirjade ja uuringute, otseturundusteenuse pakkujad, küsimustike digitaliseerimise, profileerimise, e-kirjade ja muude teenuste pakkujad, meili-, SMS- või muude telekommunikatsiooniteenuste pakkujad, programmipartnerid, sotsiaalmeedia kontohaldus, klienditeeninduskeskused, andmekaitseametnik. Kõigil partneritel on juurdepääs programmis osaleja isikuandmetele vaid ulatuses, mis on vajalik nende teenuste osutamiseks.
     46. Ettevõte kasutab teenuseosutajaid, kes tagavad andmete töötlemiseks piisava turvalisuse taseme, mis vastab füüsiliste isikute õiguste või vabaduste rikkumise ohutuse nõuetele, kelle andmeid töödeldakse töötlemislepingu alusel, ning selline  töötlemine on kooskõlas isikuandmete kaitse üldmääruse nõuetega.
     47. Ettevõte võib isikuandmeid edastada mitte ainult ülal nimetatud juhtudel, vaid ka oma juriidiliste kohustuste täitmiseks ja kui see on vajalik programmis osaleja, ettevõtte, partnerite või teiste isikute huvide kaitseks.
     48. Otseturunduse eesmärgil võidakse programmis osaleja nõusolekul edastada isikuandmeid teistele ettevõtte partneritele nende poolt otseturunduse teostamiseks, samuti sotsiaalvõrgustike ja platvormide haldajatele (isiku tuvastamiseks ja  otseturunduspakkumiste esitamiseks sotsiaalvõrgustikus või platvormil., Edastatakse programmis osaleja, e-posti aadress, telefoninumber).
     49. Käesolevas lõikes nimetatud isikuandmete volitatud töötlejad võivad asuda väljaspool Leedu Vabariiki, Euroopa Liitu või Euroopa Majanduspiirkonda. Sellisel juhul edastatakse isikuandmed vastavalt Euroopa Komisjoni otsusele andmekaitse sobiva taseme kohta või sellise otsuse puudumisel vastavalt EL-i andmekaitse määruses sätestatud lepingu tüüptingimustele või muudele kaitsemeetmetele. Isikuandmeid edastatakse ainult isikuandmete kaitse üldmääruses sätestatud nõuetele vastavatele kolmandatele isikutele.
 
     VIII. Programmis osalemise lõppemine
  1. Programmis osalemine võib lõppeda:
    50.1. programmis osaleja taotluse alusel osalemise lõpetamiseks;
    50.2. programmis osaleja programmikonto kustutamisel
    50.3. kui ettevõte on blokeerinud programmis osaleja konto kahtluse tõttu konto väärkasutuses või pettuses
    50.4. kui programmis osaleja ei ole veebipoes oma programmikontole sisse loginud enam kui 2 (kaks) aastat ja/või ei ole kasutanud oma SMART NET kaarti;
    50.5. kui ettevõte lõpetab programmi.
  2. Ettevõte jätab endale ka õiguse programmis osalejad programmist välja arvata, kui programmis osaleja rikub programmi tingimusi ja/või püüab muul viisil kahjustada programmi turvalisust ja/või teisi programmis osalejaid.
  3. Programmis osalemise lõpetamisel säilitatakse kõik osaleja isikuandmed käesolevates reeglites sätestatud perioodi jooksul.
 
     IX. Lõppsätted
     53. Kõigi programmis osalemisega seotud küsimuste korral saab ühendust võtta e-posti teel: [email protected], [email protected] või telefonidel +372 630 9700 (k-rauta.ee), +372 660 0368 (www.1a.ee).
     54. Isikuandmete töötlemise kohta tekkivate küsimuste korral, isikuandmete kasutamise nõusoleku tagasivõtmiseks, muude käesolevates reeglites sätestatud õiguste teostamiseks või kaebuse esitamiseks saab pöörduda ettevõtte andmekaitse spetsialisti poole ([email protected] või [email protected]).
 
 
Uuendatud: 11/05/2022